joi, 3 aprilie 2014

Jurnalul lui Bandit - episodul 8

Deși nu v-am mai scris de muuuult, asta nu înseamnă că eu nu am avut activitate. Ba din contră, chiar prea multă.
Luna decembrie a fost agitată și a început cu ouă Kinder ascunse în papuci, pe care eu încercam să le fur, dar mami nu mă lăsa. Apoi, a apărut chestia aia verde, ciudat mirositoare, dar plină de chestii rotunde și sclipicioase numai bune de bătut cu lăbuța. A apărut într-o sâmbătă, dar fiind și oamenii mei acasă, am decis să mă prefac neinteresat. Până luni, când au plecat ei la muncă. Seara, când a aparut mami acasă, bradul era trântit in mijlocul camerei. Iar eu eram trântit în mijocul bradului, dormeam liniștit. Se pare că arătam prea adorabil de nu mi-a zis nimic. A doua seară când a venit de la muncă, bradul era in picioare, dar mare greșeală a putut să facă atunci când m-a ridicat in brațe lângă brad să îmi arate un glob. Pentru că în secunda în care a ieșit din cameră, bradul a căzut. Singur, mă jur!
Revelionul l-am petrecut doar noi 3, eu bălind pe sub masă, tati apostrofându-mă ca nu-i frumos, că-s pisic bine crescut și nu ar trebui să cerșesc așa pe față, mami servindu-mă cu niște mâncărica la pliculeț. Dopul la șampanie l-am arestat în secunda doi și l-am fugărit până m-a răpus oboseala.
Revelion de Bandit

Ianuarie și februarie au trecut liniștite, cu multă leneveală si dormit pe caloriferul fierbinte, devenit cel mai bun prieten al meu.
Bine, nu contest, am mai dormit și în pat, deși nu eram mereu invitat.
SuperCat to the rescue
În afară de asta, mi-am făcut un obicei din a încerca să sabotez orice tentativa de relaxare. Fie el citit, uitat la televizor, dormit (de partea cu dormitul mă ocup mai ales pe timp de noapte, am observat că ora ideală este undeva pe la 4-5 dimineața).
Ne uitam la un film de groază, de asta mă țineam așa strâns de ea

Lecturi de weekend

Nu mai bine te uiți la mine, decât să-ți strici ochii cu cititul?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu