miercuri, 17 iulie 2013

Jurnalul lui Bandit - episodul 4

Bandit n-ar putea fi catalogat drept un motan hiperactiv. E leneș, cu scurte momente de activitate.
Mai nou, a început să doarmă și noaptea. Sau cel puțin ne dă impresia asta. Seara când ajungem de la muncă, e pe post de sonerie. Dacă nu-l iei la scărmănat din momentul în care intri pe ușa și-l observi stând in coadă si așteptând, incepe să miaune de parcă ar fi băgat in priză. Dacă nici după mieunătura asta isterică, tu incă n-ai sărit să-l iei în brațe și să-l pupi (n-ai voie să-ți lași geanta, să te descalți, Doamne ferește să vrei la baie), pleacă în direcția opusă și face câte un miau de jale. Și dacă vrei să te duci după el, impresionat fiind de indiferența pisicească, fuge de tine cu coada pe sus în timp ce mai trage cu ochiu peste umar să fie sigur că îl urmărești. Bandit, ce sa mai!
Dimineața e adorabil. Cum mă simte că m-am dat jos din pat, cum aterizează în baie după mine. Unde îsi dă drumu ca din avion pe o parte și-mi prezintă burtica la mângâiat. Iar apoi, cât mă îmbrac, aleargă de tembel prin casă. Uneori mă simt ca pe o pistă de raliu. Sau mai nou, se urcă pe pat lângă ta'su și începe să se holbeze la el. Câte 5 minute. Uneori cele 5 minute se finalizează cu o labă în cap. Sau cu o muscatură prin cearceaf. În fiecare zi are parte de altă surpriză.
Între timp, am găsit metoda de a-l face pe Bandit să doarmă neîntors. Sau cel puțin aseară a funcționat. Se iau 3 prune, de dimensiune medie, neapărat mai crude și se lasă la vedere pe pat. Ideal ar fi ca lenjeria să fie albă, sunt mai ușor de observat. După aproximativ 2-3 minute de învârtit și tras cu ochiul, motanul va fi atras ca un magnet de prune, pe care le va împrăștia pe rând prin casă. Apoi, timp de aproximativ 1-2 ore va dribla prunele mai ceva decât Beckam, sfârsind prin a zace leșinat și ignorand orice altă jucărie.


De fiecare dată când mă vede că mă-ndrept spre frigider, îl apucă tandrețurile pe lângă ușa lui, se trântește pe-o parte, efectiv lipit de frigider și se rostogolește făcând un phurrr foarte sexi. Ca și cum ar spune "Hai, nu-mi dai și mie ceva bun?"
Plus că făcut o pasiune din a mă însoți și a mă "parfuma" când merg să-mi fac duș/baie. Și din moment ce doar la mine face așa, bănuiesc că ar trebui să mă simt specială?!
Iar dacă îmi pun spumant în apa, am asigurată asistența pe toată durata băii. Stă spânzurat, cu capul în jos și bate bulele de spumă cu lăbuța, afișând o privire vădit satisfacută în tot acest timp.

Ce pot să zic altceva decât că e un scump, că ne e drag la amândoi și că pisică mai potrivită decât Bandițel nici că am fi putut găsi.
Bonus: poza cu Bandit exersându-și talentele de ninja - nivel 1: atac surpriză.
Urmează detalii după vizita de la veterinar care urmează să o facem in weekend :D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu